HTML

2010.04.28. 12:20 Lightis

Ilyenolyan, meg Trinity Blood

Újra itt.~
Már nem tudtam úgy őszintén mit kezdeni magmmal. x'D Tegnap eléggé mélyponton voltam, és az a vicces, hogy csak 1 embert érdekelt. ._. Meg mindenki piszkált közbe a hülyeségeivel. Mára is kaptam képszerkesztés munkát, meg még egy rajzzal is lógok, te jó ég! -.-" Mindegy. DE: Rábukkantam egy új animére. Nagyon bejön. Lehet ismeritek, 'Trinity Blood' a becses neve.
Itt az OP-je. Már vagy 100-szor meghallgattam, de még mindig nem tudom megunni. ^.^;
Videót nem tudom miért nem játsza le, csak a hangot. -.-


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lightis.blog.hu/api/trackback/id/tr191958842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása